Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
My score arrived -
#51
LS

Thanks Ra!
Reply
#52
Aliya

Dear Ra.

God has blessed you because you have been such a helpful, kind person to everyone on the forum.

You deserve all the best. Your future seems so bright now, I wish you all the best in your future.

Many have gained from your help and will go on to score well because of you....

Take care and enjoy the moment...you certainly deserve it.

Many many congratulations Aliya
Reply
#53
KEMC

Ra
can i have ur email address if thats okay with u ?
Reply
#54
ra

Aliya thanks a lot fo the nice words best of luck for you too.

KEMC leave your e-mail and I will e-mail you.
Reply
#55
justme

Que chevere, you are getting more email than president Bush. Smile
Reply
#56
Observer

Yeah... just keep the congratulations rolling in. Good work.
Reply
#57
ra

Are you jealous observer? why do you attack me? do you know what is haloperidol? try some it might help for your paranoia, you are the one who answer with different alias to your own posts.
Reply
#58
hehadoc

hey amigo, ya nos esperabamos que iba a salir otro(s) semejante(s) idiota(s).no dejes que el regocijo del momento se pierda por unos cuantos descerebrados.
de nuevo muchas felicidades(parece cumpleaños por muchas felicitaciones no?)
Reply
#59
ra

Gracias mi buen amigo hehadoc, desafortunadamente hay uno que otro desadaptado envidioso en este mundo en fin ese pobre perdedor no llegara muy lejos en la vida, como vas en tu esttudio?
Reply
#60
hehadoc - hugohmedi

pues a comenzar el repaso del behavioral ahorita mismo, ya estoy por mandar los papeles para programarlo. he estado haciendo preguntas del usmleasy teniendo scores en promedio de 70 pero sin saber como es comparado con el examen real.
podrias escribirme al correo?creo que despues será talvez un poco mas dificil localizarte
como vas con el trabajo? es entretenido? sirve para aprender mas?(me imagino que si con los ekg)
Reply
« Next Oldest | Next Newest »


Forum Jump: